woensdag 5 december 2012

Het resultaat van Knutsel Piet

De afgelopen weken heb ik Sinterklaas geholpen als Knutsel Piet. Natuurlijk kon ik daarvan niet hier laten zien. Nee er zijn een aantal mensen die hier gezellig mee lezen waardoor in Knutsel Pietje was.

Dus bij deze krijgen jullie als nog de creatie's.

1. De baby
Een baby om alvast in het bedje te leggen tot dat de kleine geboren is voor zuslief. Deze baby kan het bed toch half maart nog warm houden.
Vergeten een foto te maken toen hij klaar was.

2. Het wijnglas
Een wijnglas gemaakt van een wijnfles en papier mache. Voor het eerst dat in met papier mache aan de gang ben. Met dank aan mijn vriendin Maureen.

3. Spaarpot
Een spaarpot voor manlief. Gemaakt van een blik beplakt met papier. Zelf heb ik allemaal geld afgedrukt en daar mee beplakt.



Eerst had ik het beplakt met plakplastick, maar dat vond ik niet zo mooi. Door het papier mache van het wijnglas was ik geinspereerd en ben ik op nieuw begonnen en was dit uit eindelijk het resultaat.

Ik heb zelf de volgende surprise gekregen.
Mooie paddestoel en een speldenkussen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten